Pristatymas ir grąžinimas

Vartotojo registracija ir apmokėjimas

Jei norite išsaugoti savo vartotojo informaciją ir pasiekti savo užsakymų istoriją, galite pasirinkti užsiregistruoti mūsų svetainėje. Tačiau užsakymą galima atlikti neužsiregistravus. Turėsite užpildyti visą pristatymui reikalingą informaciją.

Siuntimo kaina gali kisti priklausomai nuo to, į kurią šalį pristatomas jūsų užsakymas. Pristatome į ES šalis. Jei gyvenate už ES ribų ir norite užsisakyti mūsų gaminį, susisiekite el. Paštu info@ednim.lt.

Mokėjimo parinktys priklauso nuo jūsų vietovės. Jūs galite turėti galimybę atsiskaityti kreditine / debetine kortele, prisijungdami prie savo e-banko, banko pavedimu ir pan. Jei nerandate galimybės, kurią galite naudoti arba norite mokėti tiesioginiu pavedimu arba per „Paypal“ , susisiekite su mumis inofo@ednim.lt.

Jūs gausite elektroninį užsakymo patvirtinimą, o kai gausime jūsų mokėjimo kvitą, užsakymas bus apdorotas.

Pristatymas

Kai tik gausime jūsų operacijos kvitą, mes apdorosime užsakymą. Mes pristatysime jūsų įsigytas prekes per trumpiausią įmanomą laiką. Pristatymo laikas taip pat priklauso nuo kurjerio ir mes negalime būti atsakingi už vėlavimą dėl kurjerio darbo.

Pristatymo būdai

Prekių pristatymui į Lietuvą naudojame siuntų terminalus. Mes primygtinai rekomenduojame pasirinkti šį siuntimo būdą, nes siuntų pristatymas yra tvaresnis: daugelis siuntinių pristatomi į tą pačią vietą, taigi maršrutus galima planuoti efektyviau ir į aplinką išmetama mažiau CO2. Pristatydami siuntų terminalą, visada atidžiai patikrinkite savo telefono numerį. Siuntų terminalo PIN kodai siunčiami SMS žinute į jūsų telefoną. Nurodykite telefono numerį, užregistruotą toje pačioje šalyje, į kurią gabenate. Jei nurodytas neteisingas telefono numeris, siuntinio iš terminalo atsiimti negalėsite.

Mes taip pat siūlome kurjerių paslaugas pristatant prekes jūsų nurodytu adresu. Įsitikinkite, kad pateikta tiksli pristatymo informacija, įskaitant jūsų telefono numerį ir pašto / pašto kodą. Nurodykite telefono numerį, užregistruotą toje pačioje šalyje, į kurią gabenate. Jei įvyko jūsų siuntimo informacijos klaidų, mes negalime būti laikomi atsakingi už pavėluotą ar nepavykusį pristatymą. Jei norite gauti prekes kitu būdu, pavyzdžiui, į pašto skyrių, susisiekite su mumis adresu info@ednim.lt.

Kitose ES šalyse, išskyrus Lietuvą, Latviją ir Estiją, mes naudojame UPS kurjerių pristatymo paslaugą.

Mes galime pasiūlyti nemokamą pristatymą su tam tikra pirkimo suma. Tai gali skirtis pagal šalį. Nemokamo pristatymo sąlygos gali bet kada pasikeisti be išankstinio įspėjimo.

Pristatymo laikas

Pakavimas ir tvarkymas:

1-3 darbo dienos po apmokėjimo gavimo

Pristatymas:

Lietuva: 1-3 darbo dienos po užsakymo išsiuntimo

Europa: 3-8 darbo dienos po užsakymo išsiuntimo

Atkreipkite dėmesį, kad pristatymo terminai pateikiami tik kaip rekomendacijos, neatsižvelgiant į galimą vėlavimą.

Grąžinimas

Kosmetika yra prekių rūšis, kurios negalima grąžinti pagal ES įstatymus, jei gaminys nėra brokuotas. Tačiau jei dėl kokių nors priežasčių jį atidarę esate nepatenkinti (tikimės, kad ne!), Susisiekite su mumis adresu info@ednim.lt ir mes bandysime rasti sprendimą.

Jei turite kokių nors problemų dėl užsakymo ar negalėjote rasti atsakymo į savo klausimą, susisiekite su mumis adresu info@ednim.lt.

Skaitliukas.eu - Nemokamas lankytojų skaitliukas